Saturday, September 4, 2010

..GREY'S ANATOMY..

Salam Semua....

Isyhhhhhhh.....kenapalah haku xtau nihhh.......macam tak caya jer ...GREY's ANATOMY new season kt NTV7...bestnyerrrrrrrrr.....kalau korg nk tahu..aku nih mmg fanatik tengok GREY'S ANATOMY nih...bukannya apa...kalau korg rasa..citer tuh maybe ada yg SX nyer...tp banyak sgt pengajaran dalam citer tuh yg boleh kita ambil.... dan mungkin praktikkan...almaklumlah kan..keje pun ada gak medik2 nya...so ..isyhhh..mmg bestlah citer tuhh...SUPERB bagi akulah....tulah mat sallehkan...dierg kalau buat citer..mmg guna memeras tenaga and Kepala  Hoatak diergkan...

....new season nih..aku suka plak tgk si Grace ngan Lucy.....bestnyer..dierg nyer relation mcm dah ok jer....tp persoalannya skrgg...arinih episod ke brapaaaaa???????????????...alamak...adakah aku dh terlepas byk episod....xsukanyer!!!!!!!!!!!!!.....aku akan lebih berhati2 n memantapkan daya ingatan......siaran dia setiap pukul 9pm every saturday...korg tgklah best !!

..bila tgk citernih...rasa mcm menyesal lak tak blajar pandai2kan...sesape yg jd Doktor tuh..aku mmg raspek lah ngan korg dengan anugerah yg tuhan bg..betapa besarnyer pahala korg kan........harap2nya adalah generasi aku nanti mempunyai otak yg secerdik dierg..Ameen...common Dr. Rayyan.!!!!!..Ameenn...kalau korg nk tau..aku dh ajar dah anak aku yg sorang tuh...
........Aku:Aniq dah besar nak jadi apa??
........Aniq dgn bangga pun jawab: Doktor.......dalam hati aku nih terus jer mengameenkan...yg penting doa ibu kan...Ameennnn..!!!!............itulah impact yg besar bila tgk citer tuh...hehehehe....haku nih mmg kuat berangan sikit..sejak dari kecil...klu korg tak caya..ble tanye adik beradik aku atau pun mak aku 'KAKSHAM...;))'

.....dalam citer GA td pengaran yg aku dapat ....mengajar kita erti kasih sayang dan pengorbanan seorg anak......haa tengok...bagus tak citer tuh..............BESTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...kalau korg xtengok cite rtuh..better tengok....trylah tengok.....CONF...korang nk tgk lagiii...hik3....

Gambar????????//
Still geram xreti nk upload lg nihhhhh...mcmana ntahh...
Gambar Koleksi GREY'S ANATOMY pun ada....(ada sorg pelakon tuh ..hensemmbangat...ahaks!!..itu yg yernyerr....huhu.....;)

1 comment:

  1. samalah kitaaaaaaaaaaaaa.. aku nnti nk beli jerlah CD.. nnti aku bagi ko pinjam ekkk..

    ReplyDelete